Det lyder sjovt! Jeg vidste ikke, der var et universitet i Aalborg. Ja, det er ofte så att studerende bor i byen af deres studier. Hvad studerede du?
Jeg lytter heller ikke for meget til sangene. Desuden, fortolkningen på aftenen selv er tit anderledes end versionen på youtube. Som værtsland, har DK den hjemmebane fordel, så måske er det derfor, at de er blandt de favoritterne.
Nej, jeg kender ikke serien Game of Thrones, men det synes være intressant på Wikipedia :-) Jeg elskede til exempel den danske serie "Borgen" eller den amerikanska HBO serie "Six Feet Under". Så du de?
I morgen, lørdag, har jeg en dag tilbage på arbejdet og derefter har jeg to uger påskeferien. Jeg skal en uge til skovene i det sydlige Belgien, formentlig uden internet. Så hvis du ikke læser mig i næste uge, ikke panik, I will be back
Have også en go 'weekend !
En ting jeg glæder mig til er, at Australien har et indslag ved ESC. Det var også på tide, at vi belønnede de trofaste seere fra Australien, som hvert år må stå op midt om natten for at se konkurrencen.
Jeg læste engelsk på uni. Men jeg blev dog aldrig færdig - jeg droppede ud efter 3. semester, og begyndte så at læse til datamatiker. Jeg færdiggjorde datamatiker-uddannelsen i 1999, så det er nogle år siden Jeg bruger det dog ikke i mit arbejde (jeg er ansat i en telekommunikationsvirksomhed), så det er lidt spildt.
Six Feet Under har jeg ikke set, men Borgen følger jeg med i. Vidste ikke at Borgen kunne ses i Belgien - eller ser du den måske på internettet?
Bare rolig, jeg panikker ikke. Hyg dig i skoven