Contact us

Nederlands, Dutch

Yamarus

Active member
Heeft iemand nieuws over Kate Ryan? Wanneer komt haar nieuw plaatje uit? Ik dacht dat ik gelezen had dat het bijna klaar was...

seb89

Active member
Amai de Nederlandse muziek in Vlaanderen is opnieuw naar een dieptepunt gezonken...
Het refrein is catchy (:?), maar volgens mij zingen hun solostukjes toch een beetje vals :lol:.

seb89

Active member
Echt hé! Het is voor kinderen denk ik, maar dan nog. Kunnen ze beter eens iets degelijkers maken dan dit :s. Kortom een topper voor FSC :lol:!

Sim

Well-known member
Ze zullen veel geld hebben zeker, don't know xd en kinderen hebben ook recht op deftige muziek:p

haha , wie weet slaat het even goed aan als Babe xD

seb89

Active member
Inderdaad! Kinderen hebben ook recht op deftige muziek. Die tekst "limonade uit zee", ik stel mij daar echt iets gortigs bij voor :lol:! Wij mogen van geluk spreken dat we met Samson zijn opgegroeid (allé ik was daar toch fan van :p) :D!

Het vervolg op de babes, de hunks :lol:!

Adeline

Active member
OMFG!!:lol: Zo leer ik nog eens Vlaamse cultuur kennen XD

Rose82

Active member
Stil hier! Ik zie hier voornamelijk belgen posten, dus is het voor mij makkelijker om Iris hier even te "reviewen". Ik moet zeggen dat ik jullie lied voor het songfestival in het begin niet super vond. Maar na het meermalen luisteren ging "Would You" bij mij groeien. Een prachtige ballad die mooi gezongen wordt! Dus ik hoop met jullie mee dat ze de finale gaat halen.. Nu nog hopen dat Europa dat ook vindt!

seb89

Active member
Ik ben eens benieuwd of de Zuid-Afrikanen het winnend liedje opnieuw gaan coveren in het Afrikaans :D!

Charly

Well-known member
Wie zal er winnen?

Nederland of Duitsland met het Mcdonalds advertentie :D

Yamarus

Active member
Ik ben eens benieuwd of de Zuid-Afrikanen het winnend liedje opnieuw gaan coveren in het Afrikaans :D!

Ik was vanochtend aan het zoeken voor Afrikaanse covers van 2012 liedjes, maar die zijn keihard te vinden! Ik heb alleen maar een verschrikkelijk cover van Rusland gevonden... Afrikaanse covers zijn zo leuk!! :-D.

Mijn favoriete:

seb89

Active member
Duidelijk Duitsland! Het enige positieve aan die voetbalgekte in Nederland, is dat ik weer van die lekkere oranje cakejes bij de C1000 of AH kan kopen :lol:!

Ik gun het Nederland natuurlijk ook, ik was supporter voor Nederland tijdens het WK, maar als jullie winnen... :p

seb89

Active member
Ik was vanochtend aan het zoeken voor Afrikaanse covers van 2012 liedjes, maar die zijn keihard te vinden! Ik heb alleen maar een verschrikkelijk cover van Rusland gevonden... Afrikaanse covers zijn zo leuk!! :-D.

Mijn favoriete:

Jaaaaaaa!!! Andriëtte, dat vind ik ook een geweldig nummer :D!! Ik denk dat niemand dat lied van de bommaatjes kan verbeteren :lol:!

seb89

Active member
Wow wat is er aan de hand met de Rode Duivels :eek:??

Sim

Well-known member
Laten we niet zweven, maar toch, laten we nu toch eens allemaal achter hen staan! En elke keer zo rood kleuren:p

seb89

Active member
Ja, ik snapte die reclame en die advertenties met Vincent eigenlijk totaal niet, maar ja dat was dus om allemaal achter ons team te staan :lol:!

Ik denk wel dat de Rode Duivels nu een jonge en dynamische ploeg hebben, allé dat zeggen ze toch :p. Als ze zo goed voortdoen tijdens de selectierondes, hoop ik dat ze nog eens kunnen deelnemen aan het WK. Ik wil nog eens supporteren voor België!

:twisted:tw:isted:tw:isted:

Yamarus

Active member
Blij voor de Rode Duivels, het maakt ons de belachelijke resultaten op de Olympische Spelen een beetje vergeten.

Top Bottom