Schlagerman1
Well-known member
I always liked the threads where people translate the songtitles of the Eurovision songs to their language, but noticed that noone still done that yet! So here is the song titles in my language: Swedish!
Älska Dem (I suppose that It, that could be translated to Det, is more pointed towards the family, so Dem works better in that sense)
Framtida Älskare
Lova (Löfte kan be used as the general meaning of a promise, but since the song is directed to someone, it is more suitible)
Vem i Helvete Är Edgar?
Berätta mer
På Grund Av Dig/Er
Mamma SC!
Bryta Ett Brustet Hjärta
Min Systers Krona
Krossa Mitt Hjärta (can use both Bryta and Krossa for Breaking, so I use both for each song)
Broar
Cha Cha Cha
Uppenbarligen
Eko
Blod Och Glitter
Vad De Säger
Kraft
Vi Är En
Enhörning
Två Liv
Aja
Stanna
Dansa (Ditt Eget Party)
Solen Och Månen
Brinnande Dagsljus
Drottningen Av Kungar
Solo
Åh Hjärta
Fingrar (av och på) (using the meaning of the abbreviation, Degetes which means Fingers)
Som Ett Djur
Jag Är Sömnig
Fånga Dagen
Eaea
Tatuering
Vattenpistol
Hjärta av Stål
Jag Skrev En Låt
Hope you can provide with some other translations!
Älska Dem (I suppose that It, that could be translated to Det, is more pointed towards the family, so Dem works better in that sense)
Framtida Älskare
Lova (Löfte kan be used as the general meaning of a promise, but since the song is directed to someone, it is more suitible)
Vem i Helvete Är Edgar?
Berätta mer
På Grund Av Dig/Er
Mamma SC!
Bryta Ett Brustet Hjärta
Min Systers Krona
Krossa Mitt Hjärta (can use both Bryta and Krossa for Breaking, so I use both for each song)
Broar
Cha Cha Cha
Uppenbarligen
Eko
Blod Och Glitter
Vad De Säger
Kraft
Vi Är En
Enhörning
Två Liv
Aja
Stanna
Dansa (Ditt Eget Party)
Solen Och Månen
Brinnande Dagsljus
Drottningen Av Kungar
Solo
Åh Hjärta
Fingrar (av och på) (using the meaning of the abbreviation, Degetes which means Fingers)
Som Ett Djur
Jag Är Sömnig
Fånga Dagen
Eaea
Tatuering
Vattenpistol
Hjärta av Stål
Jag Skrev En Låt
Hope you can provide with some other translations!