PDA

View Full Version : 21st Century Eurovision ~ GRAND FINAL RESULTS from page 1670! WINNER : Sweden 2012 - Loreen - Euphoria



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69

daniels1000
16th July 2012, 00:11
LokoFan444's votes


http://i.imgur.com/zRZMc.gif

vikt0r
16th July 2012, 00:12
When I revisited all participants in the video, I totally wanted to listen to the songs, 2003, 2011, and the most favorite song from the Netherlands performed by Joan - This is the most beautiful songxlisten2

as78
16th July 2012, 00:12
Listening to the songs before ESC does not influence judging of live performances at the ESC for me, for example my rating has changed significantly as it was before. "Suus" from last places jumped to top-3 for me.

daniels1000
16th July 2012, 00:12
Sorry guys but I don't watch NF's at all, except the Portuguese, and I'm an ESCfan, so I'm not the sort of hardcore fan either :lol:

Actually,I don't watch them all(about half of them).But I follow them,what songs are favourites and that ,.............

EscGeek
16th July 2012, 00:13
Sorry guys but I don't watch NF's at all, except the Portuguese, and I'm an ESCfan, so I'm not the sort of hardcore fan either :lol:

that's acceptable :lol:

daniels1000
16th July 2012, 00:14
Listening to the songs before ESC does not influence judging of live performances at the ESC for me, for example my rating has changed significantly as it was before. "Suus" from last places jumped to top-3 for me.

For me also listening to songs before ESC doesn't influend after ESC.

For example,this year,Belarus was no.7 after NF-s , and after Eurovision it was my no.34 or 35. So.............and also Romania was my 16-17,and now is my no.1/no.2

AdelAdel
16th July 2012, 00:14
Right ! We have 6 months left to tell Adel that it's much better to listen to them before the contest.


Hahahaha :lol:
No chance! :mrgreen:

EscGeek
16th July 2012, 00:14
Listening to the songs before ESC does not influence judging of live performances at the ESC for me, for example my rating has changed significantly as it was before. "Suus" from last places jumped to top-3 for me.

tell that to Adel xgood

daniels1000
16th July 2012, 00:14
Terence's votes



http://i.imgur.com/bUute.gif

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:15
I only care about the songs that win, and as most of you know I also listen to them, but usually my opinion about the songs changes radically when I watch the live show :? :?

daniels1000
16th July 2012, 00:16
Hahahaha :lol:
No chance! :mrgreen:

I think that we will persuade you :lol:

When you see all that fantastic game,you can have perfect time here with us.

EscGeek
16th July 2012, 00:16
I only care about the songs that win, and as most of you know I also listen to them, but usually my opinion about the songs changes radically when I watch the live show :? :?
that's normal ;)

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:16
that's acceptable :lol:

:lol: I also think it is, ESCGeek :lol:

daniels1000
16th July 2012, 00:17
Who I call the hardcore ESC fans = who knows most of the songs from ESC.

For example,when you say ::at 2004 - you know about what song I'm talking about.

EscGeek
16th July 2012, 00:17
tie break-du bist 8-)

AdelAdel
16th July 2012, 00:18
Who I call the hardcore ESC fans = who knows most of the songs from ESC.

For example,when you say ::at 2004 - you know about what song I'm talking about.

If that's the case then I am a hardcore fan.
Still, I don't listen to songs before the contest.

Trece
16th July 2012, 00:18
you know about what song I'm talking about
:lol: Not, I remember only my favorites from years.

AdelAdel
16th July 2012, 00:18
I think that we will persuade you :lol:

When you see all that fantastic game,you can have perfect time here with us.

If you do that I'll stop talking to you xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 00:20
:lol: Not, I remember only my favorites from years.

you don't have to know them all.I also don't know all songs.For example now I can't remember ::ru 2004 .

And songs before 2002 I don't know more-less,because I started to follow ESC in 2003.

ESC
16th July 2012, 00:20
Unfortunately my fav is again very underrated :( ,but anyway... Go Glennis!!!!!

daniels1000
16th July 2012, 00:21
Now,we're somewhere at the half of voting and Esther is leading.

Now,who can tell me number from 1 to 20 to decide about next NF :?: xcheer

EscGeek
16th July 2012, 00:21
1... :D

as78
16th July 2012, 00:21
15..

AdelAdel
16th July 2012, 00:21
no 12

martin
16th July 2012, 00:22
too late

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:22
I admit I'm only here to chat with you guys cause I don't feel the slightest excitement about this NF :lol:

AdelAdel
16th July 2012, 00:22
1... :D

EscGeek! You are annoying the heck out of me today! :lol:

TheLuflee
16th July 2012, 00:23
Who I call the hardcore ESC fans = who knows most of the songs from ESC.

For example,when you say ::at 2004 - you know about what song I'm talking about.

NONO
Being a hardcore esc fan is a hard thing to be :mrgreen:
First you must follow the current NF's and then you must know the most of the songs from esc :mrgreen: Like me xhii :lol:

EscGeek
16th July 2012, 00:24
EscGeek! You are annoying the heck out of me today! :lol:
be faster next time 8-)

AdelAdel
16th July 2012, 00:24
NONO
Being a hardcore esc fan is a hard thing to be :mrgreen:
First you must follow the current NF's and then you must know the most of the songs from esc :mrgreen: Like me xhii :lol:

And I thought you first heard of Pernilla in May this year... :?

xrofl3

AdelAdel
16th July 2012, 00:25
be faster next time 8-)

It's not only that, it's also another thing you've said today :lol:

daniels1000
16th July 2012, 00:25
1... :D

you have decided about next NF and that is...

HINT : 2L = 2T10 ( Yes,very hard hint xcheer )

daniels1000
16th July 2012, 00:26
And I thought you first heard of Pernilla in May this year... :?

xrofl3

I think that's impossible because he listened to Nar jag blundar 1168 times :lol:

AdelAdel
16th July 2012, 00:26
you have decided about next NF and that is...

HINT : 2L , 2T10 ( Yes,very had hint xcheer )

Belgium?
2 times in top 10.

martin
16th July 2012, 00:27
i think Albania?

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:27
Lufllee probably met Pernilla in another previous life :mrgreen:

TheLuflee
16th July 2012, 00:27
And I thought you first heard of Pernilla in May this year... :?

xrofl3
I'm in love with Pernilla since November actually xrofl

daniels1000
16th July 2012, 00:28
I'm in love with Pernilla since November actually xrofl

OMGG ! I didn't know that !

ESC
16th July 2012, 00:28
2x Last and 2x Top Ten, probably Belgium?

daniels1000
16th July 2012, 00:28
Only 2 tries for hitting.

What about others :?:

What do you think :?:

AdelAdel
16th July 2012, 00:29
Lufllee probably met Pernilla in another previous life :mrgreen:

Good point xrofl3
Was she your wife, Luflee? xrofl2

EscGeek
16th July 2012, 00:29
estonia??? (2XL) :D

daniels1000
16th July 2012, 00:29
Ok,I will now give less hard hint(but it's the same as first one )

HINT : 2L _ _ _ = 2 t10

TheLuflee
16th July 2012, 00:30
Lufllee probably met Pernilla in another previous life :mrgreen:

xrofl2 xrofl2
How did you know xrofl

ESC
16th July 2012, 00:30
Yeah it's Germany 2x Lena 2x Top Ten

EscGeek
16th July 2012, 00:30
GERMANY

2X LENA = TOP 10

AdelAdel
16th July 2012, 00:31
Ok,I will now give less hard hint(but it's the same as first one )

HINT : 2L _ _ _ = 2 t10

Great, I'm back at Math lessons... :?
2 times x = 2
2 : 2 = 1
x = 1

:mrgreen:

TheLuflee
16th July 2012, 00:31
Good point xrofl3
Was she your wife, Luflee? xrofl2
I'll keep it secret :lol: xrofl2

TheLuflee
16th July 2012, 00:32
Great, I'm back at Math lessons... :?
2 times x = 2
2 : 2 = 1
x = 1

:mrgreen:
xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 00:32
::de GERMANY

explanation of the hint : 2Lena = 2 Top 10

Congrats EscGeek & ESC xcheer

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:32
xrofl2 xrofl2
How did you know xrofl

Are you kidding? It's written all over you here in the forum :lol: :lol:

LakZaNokte
16th July 2012, 00:33
Great, I'm back at Math lessons... :?
2 times x = 2
2 : 2 = 1
x = 1

:mrgreen:
excellent xrofl2

martin
16th July 2012, 00:34
happy with germany. Some good song there and some bad

LakZaNokte
16th July 2012, 00:34
I like Germany :D
love 2 songs, like few of them...great xcheer

daniels1000
16th July 2012, 00:34
Well,I don't know the winner ! It's so unpredictable xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl3 xrofl2 xrofl2 xrofl2 xrofl2 xrofl2 v xrofl2 xrofl2 xrofl2 xrofl xrofl xrofl :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

daniels1000
16th July 2012, 00:35
But Lena maybe won't be my 12 pointer.

AdelAdel
16th July 2012, 00:35
Lena won't get my 12 points, just sayin'...

EscGeek
16th July 2012, 00:36
Germany hmmm.... I can't give 12 points to Stefan Raab....xcry1
year 2000 should be in 21st century!

TheLuflee
16th July 2012, 00:36
For the German NF:
No no never all the way! xup xwhistle

daniels1000
16th July 2012, 00:37
Germany hmmm.... I can't give 12 points to Stefan Raab....xcry1
year 2000 should be in 21st century!

I don't like that song.

AdelAdel
16th July 2012, 00:37
She won't be even my 10 pointer...

Hey, as78, here's a challenge for you - who will be my 12 and 10 pointer for Germany? :mrgreen:

ESC
16th July 2012, 00:37
Oh that's really hard for me. It's really not easy, but definetly not 2002 or 2005 (Gracia has shamed our country by buying their own CD's to get to the National Final :twisted: )

EscGeek
16th July 2012, 00:39
I don't like that song.
no surprises there...:D

TheLuflee
16th July 2012, 00:39
Oh that's really hard for me. It's really not easy, but definetly not 2002 or 2005 (Gracia has shamed our country by buying their own CD's to get to the National Final :twisted: )
What about 2006? xheart I'm trying to get some points for her xrofl

AdelAdel
16th July 2012, 00:40
What about 2006? xheart I'm trying to get some points for her xrofl

A nice song, but will get one of my lower notes, unfortunately :p

EscGeek
16th July 2012, 00:40
"Miss Kiss Kiss Bang" 12 points! :mrgreen:

ESC
16th July 2012, 00:41
What about 2006? I'm trying to get some points for her
The Next day of the 2006 final the german newspapers titles: "Europe likes ugly monsters more than pink dresses" :D

as78
16th July 2012, 00:41
She won't be even my 10 pointer...

Hey, as78, here's a challenge for you - who will be my 12 and 10 pointer for Germany? :mrgreen:

I have to think very carefully.
I am afraid that we don't match taste in this case.

daniels1000
16th July 2012, 00:41
I will just say that Roman Lob will fight with some other entries for my 12 points :D

vikt0r
16th July 2012, 00:41
Germany - one of my favorite countries in ESC. favorite performances in 2011, 2008, 2006 and other years.

TheLuflee
16th July 2012, 00:42
I guess your fave is 2007 then, adeladel :p

daniels1000
16th July 2012, 00:42
"Miss Kiss Kiss Bang" 12 points! :mrgreen:

I don't hate that song,it's actually ok,but Oscar really annoys me.

TheLuflee
16th July 2012, 00:43
The Next day of the 2006 final the german newspapers titles: "Europe likes ugly monsters more than pink dresses" :D
Epic! xrofl2 I prefer those pink dresses tho. :mrgreen:

Trece
16th July 2012, 00:43
http://content.onliner.by/user/avatar/80x80/77998

xrofl xrofl

ESC
16th July 2012, 00:44
I don't hate that song,it's actually ok,but Oscar really annoys me.
imo too. Thousands of Euros for Dita van Teese and Oscar ruined the performance

AdelAdel
16th July 2012, 00:45
I have to think very carefully.
I am afraid that we don't match taste in this case.

We don't match taste in a few cases, it seems. And yes, this one might be a hard one for you to crack :mrgreen:

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:46
But Lena maybe won't be my 12 pointer.

If Lena goes to the semi-final for Germany she won't probably be in my top 10 :mrgreen:

daniels1000
16th July 2012, 00:46
Mickey's votes



http://img189.imageshack.us/img189/2397/picture15c.gif

Trece
16th July 2012, 00:46
I like Germany 2009-2012, it will be my highest pts

Hele.
16th July 2012, 00:47
I'm here! :D Hello guys! xwave
So awesome Ester is in the lead so far! xcheer

as78
16th July 2012, 00:47
If Lena goes to the semi-final for Germany she won't probably be in my top 10 :mrgreen:

Germany is in the final automatically.

daniels1000
16th July 2012, 00:48
I like Germany 2009-2012, it will be my highest pts

Yes,Germany is better better and better :D

Germany was of the worst ESC countries 5 years ago,now is one of the best actually xcheer

daniels1000
16th July 2012, 00:48
I'm here! :D Hello guys! xwave
So awesome Ester is in the lead so far! xcheer

Hi Hele xwave

AdelAdel
16th July 2012, 00:48
I guess your fave is 2007 then, adeladel :p

:shock: You're right... :shock:
How did you figure this out? I never said anything about this...
Am I starting to become predictable? xrofl2

Sorry, as78, the challenge is over, although you may still guess my 10 points :mrgreen:

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:49
I'm here! :D Hello guys! xwave
So awesome Ester is in the lead so far! xcheer

Helena, kisses and hugs xwave

ESC
16th July 2012, 00:49
Germany was of the worst ESC countries 5 years ago,now is one of the best actually
Do you know, how happy i'm about that ?

daniels1000
16th July 2012, 00:50
Do you know, how happy i'm about that ?

Croatia is totally reverse.It was one of the best countries in the beggining , and now is little crappy ! ( except 2010 & 2012 )

daniels1000
16th July 2012, 00:51
Do you know, how happy i'm about that ?

And Germany was two times in my Top 5 in last 3 years. ( 2010 & 2012 ) xcheer

daniels1000
16th July 2012, 00:52
ESC's votes



http://img577.imageshack.us/img577/4941/picture16.gif

daniels1000
16th July 2012, 00:52
Hele from ::hr is calling us..



http://img99.imageshack.us/img99/1358/picture17.gif

ESC
16th July 2012, 00:52
Croatia is totally reverse.It was one of the best countries in the beggining , and now is little crappy ! ( except 2010 & 2012 )
Except 2011 and 2007 I like the croatian entries. Okay maybe, because 2005 is great, 2006 and 2008 are epic and i'm a little bit in love with Andrea from 2009 :D

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:53
@as78 - thanks for reminding me that


It will be the same case in the final, though. 'Satellite' is only an average song for me. It's ok and that's all. But it somehow managed to get some points from me in this BT'S round :mrgreen:

Hele.
16th July 2012, 00:53
Ester! xcheer

LakZaNokte
16th July 2012, 00:54
I really have to go to bed now, can't keep my eyes open anymore :D

night all xwave

AdelAdel
16th July 2012, 00:54
I really have to go to bed now, can't keep my eyes open anymore :D

night all xwave

Good Night, Lak xwave

ESC
16th July 2012, 00:55
I really have to go to bed now, can't keep my eyes open anymore

night all
Sleep tight

Hele.
16th July 2012, 00:55
I really have to go to bed now, can't keep my eyes open anymore :D

night all xwave

Oh Lak...good night xwave

vikt0r
16th July 2012, 00:56
Joan and Ester - the bestxcheer

TheLuflee
16th July 2012, 00:56
:shock: You're right... :shock:
How did you figure this out? I never said anything about this...
Am I starting to become predictable? xrofl2

Sorry, as78, the challenge is over, although you may still guess my 10 points :mrgreen:
The sixth sense xrofl2

Sorry for spoiling as78's challange tho. xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 00:56
Good Night Lak xwave

Psyduck13's votes


http://img209.imageshack.us/img209/7476/picture18.gif

daniels1000
16th July 2012, 00:56
Joan and Ester - the bestxcheer

Absolutely agree ! :D

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:56
I really have to go to bed now, can't keep my eyes open anymore :D

night all xwave

Bye Lak, take care, sweet niece :mrgreen:

AdelAdel
16th July 2012, 00:56
The sixth sense xrofl2

Sorry for spoiling as78's challange tho. xrofl2

No seriously... was it a shot in the dark? Or did you base it on something? :D

EscGeek
16th July 2012, 00:57
Croatia is totally reverse.It was one of the best countries in the beggining , and now is little crappy ! ( except 2010 & 2012 )

I agree..Croatia was awesome from 1995-2003 and 2005-2006....:D

daniels1000
16th July 2012, 00:58
I agree..Croatia was awesome from 1995-2003 and 2005-2006....:D

and 2010 and 2012 IOTAP

AdelAdel
16th July 2012, 00:59
The only Croatian songs I dislike are: 1997, 1999, 2003, 2004, 2006, 2007 and 2008

PS. I like 2011... but didn't I say that before? xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 00:59
HEAON's votes



http://img259.imageshack.us/img259/2250/picture19.gif

EurovisionSmile
16th July 2012, 00:59
I agree..Croatia was awesome from 1995-2003 and 2005-2006....:D

My favourite Croatian entries: 1996,05,95,08 and 98 xheart

as78
16th July 2012, 01:00
@as78 - thanks for reminding me that


It will be the same case in the final, though. 'Satellite' is only an average song for me. It's ok and that's all. But it somehow managed to get some points from me in this BT'S round :mrgreen:

I like it more now than 2 years ago. But I think that still is not among the top-5 from 2010. If the case of Germany NF, I have to listen to all the songs, then I'll decide my choice.

AdelAdel
16th July 2012, 01:00
and 2010 and 2012 IOTAP

And 2011 IOTAP

EscGeek
16th July 2012, 01:00
and 2010 and 2012 IOTAP

2010-yes,2012 is not bad but not good either.. ;)

daniels1000
16th July 2012, 01:01
viktor from ::by is calling us..



http://img845.imageshack.us/img845/295/picture20.gif

Hele.
16th July 2012, 01:01
Croatia has good or very good entries but almost never something so great! I mean, since 2001. till nowadays that are all more or less good songs (even 2011. which was ruined by silly translation and bad performance) but never some great entry. Also, our performances many times ruined the song instead of making it better.

Trece
16th July 2012, 01:02
daniels1000, Why such a small images? can not see anything

daniels1000
16th July 2012, 01:02
And 2011 IOTAP

2011 xbutt xdown Moment when I was ashamed of my country

as78
16th July 2012, 01:02
The only Croatian songs I dislike are: 1997, 1999, 2003, 2004, 2006, 2007 and 2008

PS. I like 2011... but didn't I say that before? xrofl2

You do not like "Romanca"? It is such a beautiful song.

EscGeek
16th July 2012, 01:03
"almost never something so great"???? :lol:
___
::hr 2006 and ::hr 2003 are amazing!!! :D

daniels1000
16th July 2012, 01:03
daniels1000, Why such a small images? can not see anything

They are not small :?

Ohhh,I know why.You need to wait little bit to get them in normal size,that happens to me sometimes also.

AdelAdel
16th July 2012, 01:03
2011 xbutt xdown Moment when I was ashamed of my country

This was my phone vote that year xcheer

daniels1000
16th July 2012, 01:04
"almost never something so great"???? :lol:
___
::hr 2006 and ::hr 2003 are amazing!!! :D

2006 ok

2003 - I agree with you !

AdelAdel
16th July 2012, 01:04
You do not like "Romanca"? It is such a beautiful song.

No.

xrofl2

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:04
I like it more now than 2 years ago. But I think that still is not among the top-5 from 2010. If the case of Germany NF, I have to listen to all the songs, then I'll decide my choice.

Agreed. It was in my top 10 and not the bottom of it in 2010, but I can't see it higher even there.

Hele.
16th July 2012, 01:04
2011 xbutt xdown Moment when I was ashamed of my country

Agree. ;) xcry1 I'm mean that waving, can someone make gif of it? xrofl
But song itself (Lahor) is not bad. Celebrate and that even worse performance made it sooooooo bad. ;)

AdelAdel
16th July 2012, 01:05
Agree. ;) xcry1 I'm mean that waving, can someone make gif of it? xrofl

The waving was very good :D Why all the hate? IOTAP

daniels1000
16th July 2012, 01:05
No.

xrofl2

Agree with you.Romanca is xpuke.Another moment when I was ashamed of my country.

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:05
@Adel - it's a shame you can't see the beauty of 'Romanca' xlove :lol:

TheLuflee
16th July 2012, 01:06
No seriously... was it a shot in the dark? Or did you base it on something? :D
I'm starting to figure out your taste i guess :shock: If my oncoming predictions turn out to true I'll tell you my secret xrofl2 :p

AdelAdel
16th July 2012, 01:06
@Adel - it's a shame you can't see the beauty of 'Romanca' xlove :lol:

It's a shame you (and all other people here) can't see the beauty of 'Celebrate' :lol:

EscGeek
16th July 2012, 01:06
2011 xbutt xdown Moment when I was ashamed of my country
it could be worse...trust me
https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTiS5uHF3wWUD7lmvXDDQ4EALGipcjej TXxed4W_3dl156CkR50bQ
xrofl3

Hele.
16th July 2012, 01:06
The waving was very good :D Why all the hate? IOTAP

Because when you come to eurovision you should make spectacular performance and use on the best way every second of that 3 minutes and not come to stage and start to wave like maniac the half of time! xrollinglol

daniels1000
16th July 2012, 01:06
randajad's votes



http://img705.imageshack.us/img705/7410/picture21m.gif

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:07
and 2010 and 2012 IOTAP

Those are OK, but not as good as the Croatian masterpieces I've mentioned :D (IMO, of course)

daniels1000
16th July 2012, 01:07
it could be worse...trust me
https://encrypted-tbn3.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTiS5uHF3wWUD7lmvXDDQ4EALGipcjej TXxed4W_3dl156CkR50bQ
xrofl3

xrofl :o :o

I thought you like Slovenia 2010 :o

AdelAdel
16th July 2012, 01:07
I'm starting to figure out your taste i guess :shock: If my oncoming predictions turns to true I'll tell you my secret xrofl :p

Okay, then tell me my 12 points for all other NFs that we didn't have yet xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 01:08
Those are OK, but not as good as the Croatian masterpieces I've mentioned :D (IMO, of course)

I still think that 1998 & 2010 are the best Croatian entries.

TheLuflee
16th July 2012, 01:08
Okay, then tell me my 12 points for all other NFs that we didn't have yet xrofl2
Deal xrofl2

Hele.
16th July 2012, 01:08
Agree with you.Romanca is xpuke.Another moment when I was ashamed of my country.

No, no. Romanca was ok. It even finished 3rd in SF. :shock: But it was "killed" by bad draw in final night. But all in all, that was ok entry. It would be better if Antonija went in that year and they in year before but they deserved to go at least once. xshrug And they had good performance. ;)

daniels1000
16th July 2012, 01:08
Because when you come to eurovision you should make spectacular performance and use on the best way every second of that 3 minutes and not come to stage and start to wave like maniac the half of time! xrollinglol

xrofl3

I fall from the chair because of laughing :lol:

TheLuflee
16th July 2012, 01:09
How many voters left btw :?:

ESC
16th July 2012, 01:09
It's a shame you (and all other people here) can't see the beauty of 'Celebrate'
But imo the song was worse as break a leg. The Lyrics are too bad.

EscGeek
16th July 2012, 01:09
xrofl :o :o

I thought you like Slovenia 2010 :o

I said many times that i hate it... you weren't paying attention IOTAP :lol:

daniels1000
16th July 2012, 01:09
blein's votes



http://img651.imageshack.us/img651/2108/picture22w.gif

AdelAdel
16th July 2012, 01:09
Deal xrofl2

I'm waiting for your PMs, then :mrgreen:

If you succeed, you'll beat Mozz, EurovisionSmile, Daniels, and even as78 :o

daniels1000
16th July 2012, 01:10
But imo the song was worse as break a leg. The Lyrics are too bad.

Don't remind me of Break a leg.

I was laughing few days without stop to that lyrics.Break a leg!!!!! OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG GG !!!!!

xrofl3

daniels1000
16th July 2012, 01:10
How many voters left btw :?:

5 more

TheLuflee
16th July 2012, 01:11
I'm waiting for your PMs, then :mrgreen:

If you succeed, you'll beat Mozz, EurovisionSmile, Daniels, and even as78 :o
I will beat them all! xcrazy
xrofl2

Trece
16th July 2012, 01:11
daniels1000, smaaaaalll images, i cant see alllllll

daniels1000
16th July 2012, 01:11
I said many times that i hate it... you weren't paying attention IOTAP :lol:

ohhhhhhhhhhhh now I remember your list of nightmares

Hele.
16th July 2012, 01:12
"almost never something so great"???? :lol:
___
::hr 2006 and ::hr 2003 are amazing!!! :D

I think not some epic great entries like 1998. or 1999. For example 2010. is for me excellent song (not just very good and for everyone there will be find one song that that person likes a lot among those songs), but what I'm trying to say they were good or very good for eurovision but not "so great" to finish in top 10! 2005. was on the way to be so great although in that year we could send better song like Magazin - Nazaret (http://www.youtube.com/watch?v=UhvNS7avWG0) and easily finish in top 10, probably top 5!
But almost every year we picked wrong song! I think we are country with most wrong choices! :lol:

EscGeek
16th July 2012, 01:12
xrofl :o :o

I thought you like Slovenia 2010 :o
the "rock part" is ok if i'm honest but that stupid "polka" destroys everything xgaah

daniels1000
16th July 2012, 01:12
daniels1000, smaaaaalll images, i cant see alllllll

I said it,it's not my fault.Sometimes happen to me also .Just wait little bit,refresh page ,and you will see them in normal size. ;)

AdelAdel
16th July 2012, 01:12
I will beat them all! xcrazy
xrofl2

Great :D I can't wait for the future NFs to come, just to see you guess my 12 points :lol:
Or fail at guessing them xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 01:13
the "rock part" is ok if i'm honest but that stupid "polka" destroys everything xgaah

Actually , you're right! I agree with you more and more ! :D

TheLuflee
16th July 2012, 01:13
Esther xpray
I've got a neighbor who named Esther xrofl2

Trece
16th July 2012, 01:14
ust wait little bit,refresh page ,and you will see them in normal size
then only for next votes pls

daniels1000
16th July 2012, 01:16
then only for next votes pls

what for next votes ?

Sorry :oops: , I can't do anything about that. :oops:

It happens to me when my internet connection/computer is slower than normal , I think.

daniels1000
16th July 2012, 01:17
Tomasz18's votes



http://img824.imageshack.us/img824/7851/picture23.gif

as78
16th July 2012, 01:17
But almost every year we picked wrong song! I think we are country with most wrong choices!

In Latvian NFs my favorites almost always remain in the second or 3rd places.

daniels1000
16th July 2012, 01:17
Juhis's votes


http://img29.imageshack.us/img29/9289/picture24.gif

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:17
@daniels - How can you be ashamed of 'Romanca'?! That one is hard to understand, my boy. You can like it or not, but there was nothing shameful about that entry :?

ESC
16th July 2012, 01:18
I' ve been looking at the countries that now remains. And i have to say: I don't hate any other country in ESC, like i'm hating Belgium.

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:18
And I will rank it high in whatever group it is in the Big Tournament!

daniels1000
16th July 2012, 01:18
@daniels - How can you be ashamed of 'Romanca'?! That one is hard to understand, my boy. You can like it or not, but there was nothing shameful about that entry :?

I don't know.I just don't like it.

EscGeek
16th July 2012, 01:19
In Latvian NFs my favorites almost always remain in the second or 3rd places.

+1 Lauris Reiniks and Mad Show Boys should've won ;)

daniels1000
16th July 2012, 01:19
I' ve been looking at the countries that now remains. And i have to say: I don't hate any other country in ESC, like i'm hating Belgium.

Czech Republic ftw in hating :lol:

ESC
16th July 2012, 01:20
Czech Republic ftw in hating
Oh Sorry i forgot that one :lol:

daniels1000
16th July 2012, 01:21
+1 Lauris Reiniks and Mad Show Boys should've won ;)

NONO Anmary was better choice for me !

But when I saw it for first time , I was like " WTF !!! " . If they send this it will be my last place. Now I like it.

Hele.
16th July 2012, 01:21
I don't know.I just don't like it.

That is ok, but it wasn't shameful. The song, performance - everything was good. I'm always regretting how day finished 3rd in SF but only 21st in the final (because draw position ruined their chances for better result xcry1).

AdelAdel
16th July 2012, 01:21
I' ve been looking at the countries that now remains. And i have to say: I don't hate any other country in ESC, like i'm hating Belgium.

:shock: Belgium is an awesome ESC country IOTAP

daniels1000
16th July 2012, 01:22
Oh Sorry i forgot that one :lol:

I also don't like Belgium very much :?

And I'm not fan of UK,also ( except perfect and awesome entries from 2009 & 2011 )

and Ireland also I don't like,and Belarus ( except 2007 )

daniels1000
16th July 2012, 01:23
Omg,how could I forgot.Lithuania- one of the worst ESC coutnries.

daniels1000
16th July 2012, 01:23
Smile's votes



http://img826.imageshack.us/img826/6581/picture25.gif

Hele.
16th July 2012, 01:23
Also, about Slovenia did big mistake but not sending Sasa Lendero - Mandoline - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bDbcWurAE5c)! It would be great choice for esc!

TheLuflee
16th July 2012, 01:24
:shock: Belgium is an awesome ESC country IOTAP
I agree! xcheers

ESC
16th July 2012, 01:24
Belgium is an awesome ESC country
2003 and 2010 are awesome, 2006 is okay, but all others are in hell. specially the three beglian years of Ear pain 2007, 2008, and 2009

AdelAdel
16th July 2012, 01:24
As for Belgium I don't really like: 2002, 2004 and 2011

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:25
That is ok, but it wasn't shameful. The song, performance - everything was good. I'm always regretting how day finished 3rd in SF but only 21st in the final (because draw position ruined their chances for better result xcry1).

Helena, I think it's a beautiful song with a touching performance, pure poetry I'd say xheart.

daniels1000
16th July 2012, 01:25
Also, about Slovenia did big mistake but not sending Sasa Lendero - Mandoline - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bDbcWurAE5c)! It would be great choice for esc!

first time I hear this song.I listened to it little bit,and I don't like it very much.

Hele.
16th July 2012, 01:25
So, it is over for Ester! Nooooo! xcry1 But I could guess Joan Franka would win! xshrug

TheLuflee
16th July 2012, 01:25
Omg,how could I forgot.Lithuania- one of the worst ESC coutnries.
Their attempt in 1999 saves the whole country from that list, imo ;)

daniels1000
16th July 2012, 01:25
2003 and 2010 are awesome, 2006 is okay, but all others are in hell. specially the three beglian years of Ear pain 2007, 2008, and 2009

ear pains = you forgot 2011

Hele.
16th July 2012, 01:25
first time I hear this song.I listened to it little bit,and I don't like it very much.

It won 2nd chance contest in 2006. ;)

AdelAdel
16th July 2012, 01:25
2003 and 2010 are awesome, 2006 is okay, but all others are in hell. specially the three beglian years of Ear pain 2007, 2008, and 2009

:shock:

2008 and 2009 are awesome! :D

Hele.
16th July 2012, 01:27
I also don't like Belgium very much :?

And I'm not fan of UK,also ( except perfect and awesome entries from 2009 & 2011 )

and Ireland also I don't like,and Belarus ( except 2007 )

Agree completely about Belgium and UK.
But I like Ireland (more) and Belarus, but not that much. And Belarus 2007. is amazing!

EscGeek
16th July 2012, 01:28
Also, about Slovenia did big mistake but not sending Sasa Lendero - Mandoline - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=bDbcWurAE5c)! It would be great choice for esc!
it's not my fault :oops:

how about this??:lol: 8-)

http://www.mojvideo.com/video-don-corleone-bella-mia-live/dc0d01475da7bff33b59

ESC
16th July 2012, 01:28
ear pains = you forgot 2011
The song isn't good, but it's a really cool idea to send a vocal group. Anyhow better as a Copycat, a flower power guy, or someone like Ishtar

Hele.
16th July 2012, 01:28
And in Portugal's NF Catarina Pereira - Canta por Mim (http://www.youtube.com/watch?v=jpn6pazqZVs) this would be my 12 pointer! How this song missed to win? xcry xcry1 xcry xcry1

TheLuflee
16th July 2012, 01:29
I also don't like Belgium very much :?

And I'm not fan of UK,also ( except perfect and awesome entries from 2009 & 2011 )

and Ireland also I don't like,and Belarus ( except 2007 )
Ireland is one of my fave esc countries xlove xlove
My favourite esc countries in random order,
::ie ::fi ::se :mrgreen:

daniels1000
16th July 2012, 01:29
as78's votes



http://img15.imageshack.us/img15/700/picture26.gif

EscGeek
16th July 2012, 01:30
::be 2002 xheart

::be 2007 xheart

::be 2009 xheart

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:30
And in Portugal's NF Catarina Pereira - Canta por Mim (http://www.youtube.com/watch?v=jpn6pazqZVs) this would be my 12 pointer! How this song missed to win? xcry xcry1 xcry xcry1

That one would have been embarrissing for Portugal! Greece 2008 wannabe!

daniels1000
16th July 2012, 01:31
Agree completely about Belgium and UK.
But I like Ireland (more) and Belarus, but not that much. And Belarus 2007. is amazing!

Belarus 2007 is completely amazing !

Hele.
16th July 2012, 01:31
it's not my fault :oops:

how about this??:lol: 8-)

http://www.mojvideo.com/video-don-corleone-bella-mia-live/dc0d01475da7bff33b59

I know, I'm just commenting. :lol:

I do not like that song. xshrug I do not like how it sounds jazz and it is too slow for me. Sorry.

daniels1000
16th July 2012, 01:32
There's a big battler for 2nd place :o

Trece
16th July 2012, 01:32
This is my last evening with you. I will not so late here, because I get a headache, I go to bed late, and I have to get up early, I do not sleep enough, and I spent a whole day do not feel well. :? I have asked many times to make in early, but does not work. But I understand that I am one, I simply do not participate. I'm just will vote.

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:32
::be 2002 xheart

::be 2007 xheart

::be 2009 xheart

2003 and 2010 xheart :mrgreen:

EscGeek
16th July 2012, 01:32
slovenian version of "Canta por mim" :D


http://www.youtube.com/watch?v=5-_6FKrcjRg

daniels1000
16th July 2012, 01:34
FINAL RESULTS & votes from Trece



http://img812.imageshack.us/img812/1842/picture27.gif

http://img339.imageshack.us/img339/3083/dutch1w.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/339/dutch1w.jpg/)



FULL RESULTS

01. 2012 - Joan Franka - You and Me 226

02. 2003 - Esther Hart - One More Night 173
03. 2007 - Edsilia Rombley - On Top of the World 167
04. 2010 - Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie) 167
05. 2008 - Hind - Your Heart Belongs to Me 158
06. 2005 - Glennis Grace - My Impossible Dream 155
07. 2011 - 3JS - Never Alone 147
08. 2006 - Treble - Amambanda 113
09. 2004 - Re-Union - Without you 111
10. 2001 - Michelle - Out On My Own 88
11. 2009 - De Toppers - Shine 61

Hele.
16th July 2012, 01:34
That one would have been embarrissing for Portugal! Greece 2008 wannabe!

Not, not and not!
IOTAPNONOIOTAPNONO
It is amazing! xlove And no way to be embarrassing and it doesn't remind me at Greece 2008. :? Why only Kalomira could sing up-tempo songs with folk elements?

Hele.
16th July 2012, 01:35
This is my last evening with you. I will not so late here, because I get a headache, I go to bed late, and I have to get up early, I do not sleep enough, and I spent a whole day do not feel well. :? I have asked many times to make in early, but does not work. But I understand that I am one, I simply do not participate. I'm just will vote.

Oh nooo!

EscGeek
16th July 2012, 01:36
Joan... xdown

Hele.
16th July 2012, 01:36
slovenian version of "Canta por mim" :D


http://www.youtube.com/watch?v=5-_6FKrcjRg

It is awesome! xlove I like Slovenian version just a little bit slighter but every version is specific on its way. ;)

daniels1000
16th July 2012, 01:36
This is my last evening with you. I will not so late here, because I get a headache, I go to bed late, and I have to get up early, I do not sleep enough, and I spent a whole day do not feel well. :? I have asked many times to make in early, but does not work. But I understand that I am one, I simply do not participate. I'm just will vote.

Sorry Trece :oops: :oops:

I promise that if I can,we will have it eariler next time.

AdelAdel
16th July 2012, 01:37
I really don't fit in with most of you guys - I like Belgium as an ESC country, I like "Celebrate", I don't like Euphoria, Molitva, Belarus 2007, etc.

daniels1000
16th July 2012, 01:37
I'm so satisfied with results.Top 3 completely the same as my votes xcheer

daniels1000
16th July 2012, 01:38
Not, not and not!
IOTAPNONOIOTAPNONO
It is amazing! xlove And no way to be embarrassing and it doesn't remind me at Greece 2008. :? Why only Kalomira could sing up-tempo songs with folk elements?

I like Kalomira !

Hele.
16th July 2012, 01:38
Oh well, Ester at least 2nd. One more time (Finland, Moldova, San Marino, Netherlands - so in last 5 NFs it is 4th time) that my clear favorite is finishing 2nd and is winning song I do not like (so much)! :(
But at least I see them in 2nd chance and already know that those countries will not get pts from me. xshrug

Hele.
16th July 2012, 01:40
I like Kalomira !

Me too! :D She was amazing. But I'm telling Catarina is not similar to her. xshrug I mean, there similarity in entry but not in songs and singers!

TheLuflee
16th July 2012, 01:40
This is my last evening with you. I will not so late here, because I get a headache, I go to bed late, and I have to get up early, I do not sleep enough, and I spent a whole day do not feel well. :? I have asked many times to make in early, but does not work. But I understand that I am one, I simply do not participate. I'm just will vote.

I'll miss you, trece xcry1

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:40
I really don't fit in with most of you guys - I like Belgium as an ESC country, I like "Celebrate", I don't like Euphoria, Molitva, Belarus 2007, etc.

Well it seems so, but on a serious tone now, we can't change what we like, and besides it would be terribly annoying if we all liked the same.

Trece
16th July 2012, 01:41
I promise that if I can,we will have it eariler next time.
In principle there is no difference to me how much the beginning, I was not happy with what I really want to sleep and I have a very late - I sit and wait for the last vote, that every 10 minutes. Maybe it is to prepare everything in advance and announce voice is faster? 30 votes every 2 minutes is one hour. I think normally. Who wants to talk more - after the results. This I have already 1:40, and 2:40 in Russia for example.

daniels1000
16th July 2012, 01:41
I'll miss you, trece xcry1

We will all miss you Trece :( xcry xcry

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:42
I'm so satisfied with results.Top 3 completely the same as my votes xcheer

I hope Joan can reach a respectable place in the semi-final. Unfortunately I'm not sure if she will in my top 10, but I do like this entry xheart

vikt0r
16th July 2012, 01:42
I really don't fit in with most of you guys - I like Belgium as an ESC country, I like "Celebrate", I don't like Euphoria, Molitva, Belarus 2007, etc.

why??????

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:42
I like Kalomira !

Sorry, daniels, but kalomira is a bad joke compared to 'Romanca' :D :lol:

daniels1000
16th July 2012, 01:43
In principle there is no difference to me how much the beginning, I was not happy with what I really want to sleep and I have a very late - I sit and wait for the last vote, that every 10 minutes. Maybe it is to prepare everything in advance and announce voice is faster? 30 votes every 2 minutes is one hour. I think normally. Who wants to talk more - after the results. This I have already 1:40, and 2:40 in Russia for example.

I understand you Trece.I said I will set the beggining earlier next time(I think I can) and try to do before all I can.

Problem is that I can't do all all before,because I announce results just after deadline so..

Sorry once again :oops:

Hele.
16th July 2012, 01:43
slovenian version of "Canta por mim" :D


http://www.youtube.com/watch?v=5-_6FKrcjRg

Also, I think she should sing this song at Slovenian NF. What a shame she did not. :(

Hele.
16th July 2012, 01:43
We will all miss you Trece :( xcry xcry

xcry1

daniels1000
16th July 2012, 01:44
some of you want to have discussion ?

Hele.
16th July 2012, 01:44
I go sleep guys. Good night. xwave

TheLuflee
16th July 2012, 01:44
I even voted for ::hr 2008 eurovisionsmile :mrgreen:

Trece
16th July 2012, 01:44
Why not close the vote at 16:00, for example, take the results to make screenshots of all the votes, upload them to the hosting, save links, and even during the show peace to spread them one by one. So it will be less than the nerves. But my case offer.

as78
16th July 2012, 01:45
My 12-pointer won Dutch NF.
But the Netherlands will receive points from me in semi-final-2 only if in the remaining NFs my favorite songs will drop out and qualify those I do not like or hate.

ESC
16th July 2012, 01:45
Well, I'm going to bed now in joyful anticipation of the german National Final :)

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:45
In principle there is no difference to me how much the beginning, I was not happy with what I really want to sleep and I have a very late - I sit and wait for the last vote, that every 10 minutes. Maybe it is to prepare everything in advance and announce voice is faster? 30 votes every 2 minutes is one hour. I think normally. Who wants to talk more - after the results. This I have already 1:40, and 2:40 in Russia for example.

Trece, I really understand your point, but I think you also have to understand daniels gets very busy, escforums as much as he likes it, is not his whole life and he's got a lot a lot to do and think of with this contest. Besides being here only to see the results in a quiet and fast way would be terribly boring. This thread is special because of all the b**it we say and all the extra-talking. I'm sorry, but this is the truth

daniels1000
16th July 2012, 01:46
I go sleep guys. Good night. xwave

Bye Heleee xwave

Sleep tight !

AdelAdel
16th July 2012, 01:46
Well it seems so, but on a serious tone now, we can't change what we like, and besides it would be terribly annoying if we all liked the same.

The point is - I'm in a real minority here. I do not feel the same about 21st century songs as most people, maybe that's why I'm becoming predictable.
This is more visible as we have these NFs.
Look - only a few of my favorites made it to the semi-final.
This goes for real eurovision as well, I am a fan, but I'm getting really annoyed about my favorites constantly failing to qualify from the semis or even if they qualify, they reach a low place in the final.

daniels1000
16th July 2012, 01:47
Why not close the vote at 16:00, for example, take the results to make screenshots of all the votes, upload them to the hosting, save links, and even during the show peace to spread them one by one. So it will be less than the nerves. But my case offer.

Well that means less voters.Lot of people come to this forum in the evening.

But I think it's ok if it 21:00 CET and we finish around 23:00 CET. :?:

vikt0r
16th July 2012, 01:47
Good night. I went to sleepxsleep

Trece
16th July 2012, 01:48
Trece, I really understand your point, but I think you also have to understand daniels gets very busy, escforums as much as he likes it, is not his whole life and he's got a lot, Besides being here only to see the results in a quiet and fast way would be terribly boring. This thread is special because of all the b**it we say and all the extra-talking. I'm sorry, but this is the truth

I understand. In this case, as I said - I (one) do not like this, so I simply did not participate.

daniels1000
16th July 2012, 01:49
Trece, I really understand your point, but I think you also have to understand daniels gets very busy, escforums as much as he likes it, is not his whole life and he's got a lot a lot to do and think of with this contest. Besides being here only to see the results in a quiet and fast way would be terribly boring. This thread is special because of all the b**it we say and all the extra-talking. I'm sorry, but this is the truth

It would be much easier that it's winter now , then I can announce results even at 19:00/20:00 cet. But it's summer now,and I live near the sea,you know,

daniels1000
16th July 2012, 01:50
Adel,you really don't like Belarus 2007 :?:

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:51
It would be much easier that it's winter now , then I can announce results even at 19:00/20:00 cet. But it's summer now,and I live near the sea,you know,

The truth is that if you make it earlier you will have less people here in the thread. It can also have a negative effect on voting. But you're the boss ;)

as78
16th July 2012, 01:51
It would be much easier that it's winter now , then I can announce results even at 19:00/20:00 cet. But it's summer now,and I live near the sea,you know,

Maybe you can swim at night? xrofl2xrofl3

Trece
16th July 2012, 01:51
But I think it's ok if it 21:00 CET and we finish around 23:00 CET.
Do as you prefer. ;)
Today, the results started at 22:00, and ended up at 00:40, so it's almost 3:00.

AdelAdel
16th July 2012, 01:52
It would be much easier that it's winter now , then I can announce results even at 19:00/20:00 cet. But it's summer now,and I live near the sea,you know,

It wouldn't make any sort of difference for me, if I lived near the sea xrofl2

daniels1000
16th July 2012, 01:53
The truth is that if you make it earlier you will have less people here in the thread. It can also have a negative effect on voting. But you're the boss ;)

I said that hundred times.And I didn't say that results will be at 19:00/20:00( I said that they can be that early in winter,when I'm not outside in the evening )

daniels1000
16th July 2012, 01:53
It wouldn't make any sort of difference for me, if I lived near the sea xrofl2

It will,believe me.You can't stand here without some freshment.You know that people here sometimes die because of too hot weather :?:

Trece
16th July 2012, 01:53
The truth is that if you make it earlier you will have less people here in the thread. It can also have a negative effect on voting. But you're the boss ;)

You are right. I'm just not lucky that I have CET+1. Although even if I now would be 00:53, then it is still too late, when you need to get up early in the morning.

daniels1000
16th July 2012, 01:54
Do as you prefer. ;)
Today, the results started at 22:00, and ended up at 00:40, so it's almost 3:00.

Well,today I had problems.We started at 22:35

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:55
I said that hundred times.And I didn't say that results will be at 19:00/20:00( I said that they can be that early in winter,when I'm not outside in the evening )


I also understand Trece's point of view and it must be hard for him... there's no easy way out for it I'd say :?

daniels1000
16th July 2012, 01:55
You are right. I'm just not lucky that I have CET+1. Although even if I now would be 00:53, then it is still too late, when you need to get up early in the morning.

You need to get up early whole year or :?:

AdelAdel
16th July 2012, 01:55
It will,believe me.You can't stand here without some freshment.You know that people here sometimes die because of too hot weather :?:

It wouldn't. I dislike the sea and I hate swimming, no matter how hot it would be.
And I'm sorry for people, who die because of too much heat.

Trece
16th July 2012, 01:55
In any case, you decide. And now I'm leaving because I have a very bad headache (probably already 10th day in a row, I drank many tablets :?)

daniels1000
16th July 2012, 01:56
In any case, you decide. And now I'm leaving because I have a very bad headache (probably already 10th day in a row, I drank many tablets :?)

:( :( :( I'm feeling sorry for you :( :(

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:58
You need to get up early whole year or :?:

He didn't in the ESC season :lol:

EurovisionSmile
16th July 2012, 01:59
In any case, you decide. And now I'm leaving because I have a very bad headache (probably already 10th day in a row, I drank many tablets :?)

Hope you get better, man. Hugs xrunhug

as78
16th July 2012, 01:59
I also have time to sleep.

xwave

daniels1000
16th July 2012, 02:00
Adel,you didn't answer.You really don't like Belarus 2007 :?:

daniels1000
16th July 2012, 02:00
I also have time to sleep.

xwave

Bye as xwave